Subject: Munatootmissektori ühispöördumine loomakaitse seaduse muutmise seaduse eelnõule
From: "Allan Tohver" <[email-masked]>
To: "Liisa-Ly Pakosta - JUSTDIGI" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: Jüri Anepaio <[email-masked]>, "'Andres Puksov'" <[email-masked]>, "Jarno Hermet" <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 07:02:32 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp. Minister,

Lp. Justiits- ja Digiministeerium

Edastame Teile seoses Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi poolt 
14.05.2025 avalikustatutud

loomakaitseseaduse muutmise seaduse eelnõu teise versiooniga meie sektori 
ühispöördumise.

Lisas on meie ühispöördumine  Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi 
loomakaitseseaduse muutmise seaduse eelnõu esimesele versioonile.

Tervitades,

Allan Tohver
Juhatuse liige

Mob:

+3725088455

E-post:

[email-masked]

DAVA Foods Estonia AS
Tellivere farm, Saha, 74209 Harjumaa
Tel +372 600 0830,  <http://www.eggomuna.ee> www.eggomuna.ee